nu du!

hallooouu!!

näh nu vare länge sen vi uppdatera detta! fy skämms!

då börjar vi!

idag är 2 veckor kvar tills jag fyller!!! wiiie! har ni hört? 2 veckor? det är ju ingenting! längtar ju något ..

igår! då va vi i sälen, hahaha. det va en jävla kul dag! jag var ju som sakt en naturbegåvning, alla kolla på mig, åkte som största proffset! alla trodde nog att jag va en elite idrottare!
nej, det va ju kanske inte riktigt sant men ALLA kolla på mig!! antagligen pga av min åkstil:(
ramlade bara 2 gånger i liften o tappa skidan en gång:D förutom det var det en hel skoj dag! jätte lyckad!
tack denise o linnea för en underbar dag! <3 (töntig jag lät)

ehm ... ööööh ... aaahh ... daaahhh ... roooom .... doooom .... iiiiii ....


kommer inte på nått mer att skriva!

skriver vell snart igen:D

pööösss bella
ps.
fattar inte alla: uppdaterar 6 gånger om dagen!
lite överdrivet enligt mig, en gång i månaden räcker vell ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0