säängen

tjenah!

idag va jag i skolan SJÄLV! ;o ah, inte helt själv dåråå, hela min klass va ju där men inte mina söta flickor, men jag klarade mig! va ju tvungen att visa att jag är en självständig kvinna som kan klara mig utan dom lika bra som med dom ;D
jaja, när dagen va slut tog jag sällskap med cässih en bit o sedan fortsatte jag min färd mot  mormis för att fråga om hon ville sy gardiner med mig, men icke sa nicke dom va ej hemma! o vart kunde dom varit? ja inte vet jag, för när jag kom hem o skulle ringa somnade jag o vaknade inte förens 9.

kort dag - lång förklaring - tråkig läsnigng! hähä

kan ju kort o gott säga som avslutning att imorgon äre fredag o jag längtar som fan!

dags att sova, pusshej!

-bella

saknar dig linnea, krya på dig. hoppas det är bättre med dig!


ps. det krångla så blev ingen bild, inte vad jag ser iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0