söndagsmys!

nu tänker ni "hmm.. vadå söndagsmys?? äre inte onsdag idag??" och joo ni har absolut rätt men eftersom vi var lediga idag och har skola imorgon känns det som söndag, men nu ska ni få höra om min dag, en snabbis bara!

började med att jag vakna med linnea näära mig hemma hos denise, mys!
denise åkte till örebro så jag o linnea började lunka hem till mig.
där låg vi en stund i soffa o sedan tog vi oss i kragen o gick o sola o tog en kaffe (lyxa till vardagen) och efter det ett varv i aggerudsspåret= SVINKALLT!
Linnea åkte hem och nu efter 3 timmar är hon tillbaka för att spendera natten i min säng hähä(H)

nää nu ska jag väll vara lite social med miss Linnea Kölborg!

- imorgon köket-göra julmat! wiiee!


-bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0