samsung

klockan ar nu 03:29 o jag borde sovit för länge sen! ska upp om 3 o en halv timme;o ohshit! nej inte konstigt alls att jag brukar försova mig .. tror fifan att jag får skaffa sömn tabletter eller nått hähä;D NÄÄ!

jag känner sömnen smyga sig på runt 23 men när jag har lakt mig i min underbara säng springer det iväg igen! gaalen blir jag men aja här ska inte klagas;) som tur é är dagen kort imorgon 9:40-11:10, gillas skarpt! fast neeej! ska på stan efter .. buhu!:( men klart jag orkar det, det är ju med mina sötnosar, puss på er<3

ajuste idag va jag med min mor i ooorebroooe;) shoppade litte julklappisar. superduper!

fan, tråkigt det va att skriva, försöker mest fördriva tiden för att se om jag blir tröttare eller om jag kanske kör på att vara vaken hele natta??! :D
jag blir grymt rastlös när jag försöker somna, bena vill ju bara springa iväg! gött med lov snart förfan!


jag behöver hjälp, vad ska jag göra för att kunna somna??!!


denise, nu blev det allt en liten uppdate hähä<3

näänuu ska jag ta o lägga huvet på kudden o försöka tvinga mig till att somna, annars blire vell ett till inlägg om mmitt misslyckande;)

hoppas ni sover gött iaf.

denise o linnea, hoppas ni sover lite för mig också annars blire ingen trevlig tripp på stan inte puuss




-bella


ps. ibland kommer man på saker på dom knäppaste tidpunkterna, som nu! klockan slog precis 03:47 o då kommer jag på hur man lägger upp bilder här. haha. sicken tur man har ibland! pusstjah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0